• Salon markiSalon marki
    Rynek motoryzacyjny to obecnie ogromny dział przemysłu. W ciągu zaledwie jednego stulecia rozwinął się do ogromnych rozmiarów. Dziś na świcie wiele jest producentów i marek. W ich ramach zaś produkowane …
  • Transport osobowyTransport osobowy
    Większości z nas transport kojarzy się przede wszystkim z przewożeniem dóbr oraz towarów z jednego miejsca w drugie. Jednak niewiele osób zdaje sobie sprawę jak ważny dla rozwoju gospodarki oraz …
  • Około wojenna motoryzacja w PolsceOkoło wojenna motoryzacja w Polsce
    Motoryzacja jest bardzo powszechną dziedziną współczesnego świata. I jak każda dziedzina, także i motoryzacja miała swoje początki, które udowadniają, że nie od razu wszystko wyglądało tak doskonale jak dziś. Mówiąc …

    Jak wybrać dobrego ścigacza?

    Wielu ludzi chciałoby rozpocząć swoją przygodę z jazdą na dwóch kółkach. Sport ten robi się w Polsce coraz bardziej popularny. Wraz z nastaniem wiosny, jak grzyby po deszczu wyrastają na drogach motocykliści. Jest wiele różnych możliwości jazdy na motorze. Niektórzy wolą na przykład jeździć po pagórkach, wśród błota i tak dalej. Są też tacy, który po prostu ubóstwiają szybkość. Właśnie dla nich najlepszym rozwiązaniem jest nic innego jak tylko jakiś ścigacz. Ścigacze to naprawdę piękne maszyny. Wizualnie prezentują się naprawdę atrakcyjnie. Są bardzo opływowe i smukłe. Można powiedzieć, że tyle w nich gracji, ile mają kobiety w sukniach i szpilkach. Słowem – bardzo dużo. Oczywiście, oprócz wyglądu zewnętrznego liczy się także to, co taki motor ma w środku. A trzeba przyznać, że środek też ma bardzo piękny. Bowiem jednostką napędową jest nic innego jak czterocylindrowy motor o pojemności siedmiuset czterdziestu ośmiu ccm. Średnica cylindra wynosi natomiast aż sześćdziesiąt osiem milimetrów, a skok tłoka niebagatelne pięćdziesiąt milimetrów. To wszystko razem wzięte sprawia, że ścigacz ma moc stu dziesięciu koni. Czyli jest to kawał naprawdę silnej maszyny. Co więcej, silnik pracuje przepięknie i bardzo gładko. Odpowiada na każde najmniejsze naciśnięcie pedału gazu.

    Comments are closed.