• Zabytkowe auta
    Motoryzacja była od zawsze dziedzina nauki i techniki która skupiała wielu ludzi wokół siebie. Wymyślano coraz to nowe samochody, udoskonalano je pod każdym względem. Już na początku wieku wymyślano prototypy …
  • FIAT jako jeden z samochodów osobowych
    Transport kolejowy jest wykorzystywany obecnie do wielu celów. Zarówno do przewożenia ludzi oraz produktów. Dawniej było to jeden z głównych środków transportu na lądzie, dziś jest jednym z wielu. Jednak …
  • Loty Katowice Manchester
    Zapraszamy na pokład. Planują wakacje, zarówno zimowe, jak i te letnie, warto rozejrzeć się za tanimi lotami. Jak sama nazwa wskazuje, sposób podróży nie należy do tych, które nadwyrężałyby nasz …

    Marketing w przemyśle motoryzacyjnym

    W wielu branżach od samego produktu dużo ważniejsza jest wartość marki. W niektórych branżach, jak motoryzacyjna czy komputerowa wiele firm tak naprawdę nie sprzedaje konkretnych konfiguracji i ustawień a po prostu swoją markę z odpowiednią ceną. W większych sklepach komputerowych tak jak w salonach dilerów samochodów nie ma potrzeby namnażać na ekspozycji wielu różnych modeli, które różniłyby się od siebie minimalnymi detalami a za to wypełniłyby całą przestrzeń tak, że nie dałoby się w niej nawet skutecznie prowadzić sprzedaży. Dlatego wybiera się modele w miarę od siebie zróżnicowane i jednocześnie najnowocześniejsze, by to wokół nich budować swój wizerunek. nie bez kozery w salonach przemysłu motoryzacyjnego pracownicy są wyjątkowo schludnie ubrani i reprezentują swoją firmę w sposób bardzo profesjonalny a jednocześnie ich premie za dobre wyniki sprzedażowe są niesamowicie wysokie, więc do pracy w takim miejscu ustawiają się kolejki. Jednak nie tylko sam sprzedawca na miejscu musi posiadać wyjątkowe umiejętności marketingowe.

    Comments are closed.