• Komunikacja miejska się opłaca!Komunikacja miejska się opłaca!
    Sieć jest doskonałym miejscem do prowadzenia chętnie odwiedzanego przez klientów sklepu. Naturalnie odwiedziny, podobnie jak sam sklep, będą wirtualne, ale nie przeszkadza to w zupełności mnożeniu zysków i gromadzeniu sporej rzeszy ludzi …
  • Skup aut warszawa okoliceSkup aut warszawa okolice
    Jak znaleźć skup aut w naszej okolicy?. Jeśli sprzedajemy auto, to zapewne słyszeliśmy już o tzw. skupach aut, gdzie możemy sprzedać nasz pojazd i otrzymać za niego gotówkę praktycznie od …
  • Myto na polskich autostradachMyto na polskich autostradach
    W naszej podświadomości tkwi przekonanie, że jeżeli coś ma wyjątkowo atrakcyjną cenę, znacznie odbiegającą od tej zwyczajowej, najczęściej spotykanej, to nie mamy co liczyć na to, że produkt będzie wartościowy. Podobnie odbieramy wszelkiego rodzaju …

    Marketing w przemyśle motoryzacyjnym

    W wielu branżach od samego produktu dużo ważniejsza jest wartość marki. W niektórych branżach, jak motoryzacyjna czy komputerowa wiele firm tak naprawdę nie sprzedaje konkretnych konfiguracji i ustawień a po prostu swoją markę z odpowiednią ceną. W większych sklepach komputerowych tak jak w salonach dilerów samochodów nie ma potrzeby namnażać na ekspozycji wielu różnych modeli, które różniłyby się od siebie minimalnymi detalami a za to wypełniłyby całą przestrzeń tak, że nie dałoby się w niej nawet skutecznie prowadzić sprzedaży. Dlatego wybiera się modele w miarę od siebie zróżnicowane i jednocześnie najnowocześniejsze, by to wokół nich budować swój wizerunek. nie bez kozery w salonach przemysłu motoryzacyjnego pracownicy są wyjątkowo schludnie ubrani i reprezentują swoją firmę w sposób bardzo profesjonalny a jednocześnie ich premie za dobre wyniki sprzedażowe są niesamowicie wysokie, więc do pracy w takim miejscu ustawiają się kolejki. Jednak nie tylko sam sprzedawca na miejscu musi posiadać wyjątkowe umiejętności marketingowe.

    Comments are closed.