• MotocyklMotocykl
    Mechaniczne środki lokomocji zaczęły pojawiać się już pod koniec XIX wieku. Pierwsze samochody były jednak dostępne tylko dla najbogatszych. Luksusowe kabriolety, które osiągały zawrotną prędkość kilkudziesięciu .kilometrów na godzinę zawsze …
  • Leasing z serwisemLeasing z serwisem
    Leasing z serwisem. Współczesne auta nie grzeszą już taką trwałością jak kiedyś. Nie ma się zresztą czemu dziwić, biorąc pod uwagę jak ogromną ilość elektroniki i rozmaitych urządzeń są w …
  • Kompleksowe przeprowadzki KatowiceKompleksowe przeprowadzki Katowice
    Przeprowadzki. Jeśli planujemy przeprowadzkę i mieszkamy w okolicach lub na terenie Katowic, warto skorzystać z profesjonalnych usług, które pomogą nam przezwyciężyć trudy przeprowadzki. Przenosiny wszystkich mebli, sprzętu AGD, lodówki itd …

    Marketing w przemyśle motoryzacyjnym

    W wielu branżach od samego produktu dużo ważniejsza jest wartość marki. W niektórych branżach, jak motoryzacyjna czy komputerowa wiele firm tak naprawdę nie sprzedaje konkretnych konfiguracji i ustawień a po prostu swoją markę z odpowiednią ceną. W większych sklepach komputerowych tak jak w salonach dilerów samochodów nie ma potrzeby namnażać na ekspozycji wielu różnych modeli, które różniłyby się od siebie minimalnymi detalami a za to wypełniłyby całą przestrzeń tak, że nie dałoby się w niej nawet skutecznie prowadzić sprzedaży. Dlatego wybiera się modele w miarę od siebie zróżnicowane i jednocześnie najnowocześniejsze, by to wokół nich budować swój wizerunek. nie bez kozery w salonach przemysłu motoryzacyjnego pracownicy są wyjątkowo schludnie ubrani i reprezentują swoją firmę w sposób bardzo profesjonalny a jednocześnie ich premie za dobre wyniki sprzedażowe są niesamowicie wysokie, więc do pracy w takim miejscu ustawiają się kolejki. Jednak nie tylko sam sprzedawca na miejscu musi posiadać wyjątkowe umiejętności marketingowe.

    Comments are closed.