• TransportTransport
    Od samego początku cywilizacji człowiek wykorzystywał różnego rodzaju środki transportu. Zawsze wymyślano sposoby żeby coś gdzieś przewieść lub żeby przetransportować ludzi w inne miejsce. Ludzie chcieli poznawać świat i przemieszczali …
  • Transport po polskuTransport po polsku
    Polska sytuacja w transporcie jest można by rzecz lekkim słowem trudna. Firmy transportowe wciąż borykają się z dwoma głównymi problemami tzn. wysokimi cenami paliw, które w znacznym stopniu uzależnione są …
  • Olej napędowy, czy benzyna?Olej napędowy, czy benzyna?
    Zastosowanie w naszym codziennym życiu samochodów, jest jak najbardziej właściwym sposobem na to, abyśmy mogli zdobywać niesłychane doświadczenie. Jeśli będziemy każdego dnia starać się, aby zdobywać doświadczenie, co do dobierania …

    Marketing w przemyśle motoryzacyjnym

    W wielu branżach od samego produktu dużo ważniejsza jest wartość marki. W niektórych branżach, jak motoryzacyjna czy komputerowa wiele firm tak naprawdę nie sprzedaje konkretnych konfiguracji i ustawień a po prostu swoją markę z odpowiednią ceną. W większych sklepach komputerowych tak jak w salonach dilerów samochodów nie ma potrzeby namnażać na ekspozycji wielu różnych modeli, które różniłyby się od siebie minimalnymi detalami a za to wypełniłyby całą przestrzeń tak, że nie dałoby się w niej nawet skutecznie prowadzić sprzedaży. Dlatego wybiera się modele w miarę od siebie zróżnicowane i jednocześnie najnowocześniejsze, by to wokół nich budować swój wizerunek. nie bez kozery w salonach przemysłu motoryzacyjnego pracownicy są wyjątkowo schludnie ubrani i reprezentują swoją firmę w sposób bardzo profesjonalny a jednocześnie ich premie za dobre wyniki sprzedażowe są niesamowicie wysokie, więc do pracy w takim miejscu ustawiają się kolejki. Jednak nie tylko sam sprzedawca na miejscu musi posiadać wyjątkowe umiejętności marketingowe.

    Comments are closed.