• Przewóz towarówPrzewóz towarów
    Gospodarka wolnorynkowa charakteryzuje się tym, że nowe firmy i nowe pomysły pojawiają się w niej wtedy, gdy ktoś oceni, że jakiś jego pomysł ma szanse powodzenia i przyniesie mu godziwe …
  • Wpływ transportu samochodowego na gospodarkęWpływ transportu samochodowego na gospodarkę
    Istnieje bardzo ścisły związek między rozwojem gospodarki jakiegokolwiek pastwa, a rozwojem jego infrastruktury transportowej. Jest to zależność wprost proporcjonalna, używając języka matematycznego. Bo im gospodarka rozwija się lepiej i szybciej, …
  • Nissan haki holowniczeNissan haki holownicze
    Haki holownicze. Przydatność haków holowniczych jest bardzo duża, ponieważ jak sama nazwa wskazuje można dzięki nim skutecznie holować inny samochód. Czasami takie rozwiązania są potrzebne, więc nic dziwnego, że w …

    Marketing w przemyśle motoryzacyjnym

    W wielu branżach od samego produktu dużo ważniejsza jest wartość marki. W niektórych branżach, jak motoryzacyjna czy komputerowa wiele firm tak naprawdę nie sprzedaje konkretnych konfiguracji i ustawień a po prostu swoją markę z odpowiednią ceną. W większych sklepach komputerowych tak jak w salonach dilerów samochodów nie ma potrzeby namnażać na ekspozycji wielu różnych modeli, które różniłyby się od siebie minimalnymi detalami a za to wypełniłyby całą przestrzeń tak, że nie dałoby się w niej nawet skutecznie prowadzić sprzedaży. Dlatego wybiera się modele w miarę od siebie zróżnicowane i jednocześnie najnowocześniejsze, by to wokół nich budować swój wizerunek. nie bez kozery w salonach przemysłu motoryzacyjnego pracownicy są wyjątkowo schludnie ubrani i reprezentują swoją firmę w sposób bardzo profesjonalny a jednocześnie ich premie za dobre wyniki sprzedażowe są niesamowicie wysokie, więc do pracy w takim miejscu ustawiają się kolejki. Jednak nie tylko sam sprzedawca na miejscu musi posiadać wyjątkowe umiejętności marketingowe.

    Comments are closed.