• Osobówki, dostawczaki oraz tiry
    W świecie motoryzacji można wyróżnić bardzo wiele różnych pojazdów mechanicznych. Wśród wielu z nich znaleźć można oczywiście samochody osobowe, których jest praktycznie bardzo wiele na świecie, ponieważ każdy z nas …
  • Fiat
    Kraje związane od lat z produkcją samochodów i promowaniem innowacyjnych systemów motoryzacyjnych, jak USA czy Niemcy, starają się po dziś dzień odgrywać dominującą rolę w świecie nowych samochodów. Niestety coraz …
  • Ranking firm transportowych
    Z roku na roku w Polsce pojawia się coraz więcej firm transportowych. I jest to tendencja, która w najbliższym czasie zapewne się znacząco nie zmieni. Dlaczego? A mianowicie dlatego, że …

    Marketing w przemyśle motoryzacyjnym

    W wielu branżach od samego produktu dużo ważniejsza jest wartość marki. W niektórych branżach, jak motoryzacyjna czy komputerowa wiele firm tak naprawdę nie sprzedaje konkretnych konfiguracji i ustawień a po prostu swoją markę z odpowiednią ceną. W większych sklepach komputerowych tak jak w salonach dilerów samochodów nie ma potrzeby namnażać na ekspozycji wielu różnych modeli, które różniłyby się od siebie minimalnymi detalami a za to wypełniłyby całą przestrzeń tak, że nie dałoby się w niej nawet skutecznie prowadzić sprzedaży. Dlatego wybiera się modele w miarę od siebie zróżnicowane i jednocześnie najnowocześniejsze, by to wokół nich budować swój wizerunek. nie bez kozery w salonach przemysłu motoryzacyjnego pracownicy są wyjątkowo schludnie ubrani i reprezentują swoją firmę w sposób bardzo profesjonalny a jednocześnie ich premie za dobre wyniki sprzedażowe są niesamowicie wysokie, więc do pracy w takim miejscu ustawiają się kolejki. Jednak nie tylko sam sprzedawca na miejscu musi posiadać wyjątkowe umiejętności marketingowe.

    Comments are closed.